Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Burov O$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
|
1. |
Burov O. Combination of usability evaluation of e-learning tools and ergonomic expertise [Електронний ресурс] / O. Burov, O. Tsarik // Proсeedings of the National Aviation University. - 2014. - № 2. - С. 136-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_2014_2_23 Проведено аналіз оцінки юзабіліті електронних засобів навчання та ергономічної експертизи. Наведено визначення поняття юзабіліті систем електронного навчання. Розглянуто критерії, за якими потрібно проводити оцінку юзабіліті та ергономічну експертизу. Обрано метод оцінки юзабіліті. Доведено його придатність у даному контексті. Проаналізовано основні ергономічні критерії. Описано необхідність ергономічної експертизи.
| 2. |
Burov O. Ergonomic interface requirements for electronic tools of educational purpose [Електронний ресурс] / O. Burov, O. Tsarik // Proсeedings of the National Aviation University. - 2012. - № 2. - С. 115-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_2012_2_23 Досліджено можливості використання інтерфейсу електронних засобів навчального призначення залежно від ергономічних вимог щодо їх проектування. Описано підходи і засоби формування ефективних інтерфейсів для електронних засобів навчального призначення. Показано, що завдяки дотриманню ергономічних вимог до створення інтерфейсів електронних засобів навчального призначення можна досягти підвищення ефективності та вдосконалення процесу навчання.
| 3. |
Burov O. Y. Educational networking: human view to cyber defense [Електронний ресурс] / O. Y. Burov // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2016. - Т. 52, вип. 2. - С. 144-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2016_52_2_15
| 4. |
Burov O. Y. Individual abilities and lifelong learning [Електронний ресурс] / O. Y. Burov // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2016. - Т. 55, вип. 5. - С. 1-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2016_55_5_3 This paper describes new and emerging technologies in education, learning environments and methods that have to satisfy lifelong learning, from school age to retirement, on the basis of the psychophysiological model of the cognitive abilities formation. It covers such topics as: evaluation of a human (accounting schoolchildren, youth and adults features) abilities and individual propensities, individual trajectory of learning, adaptive learning strategy and design, recommendation on curriculum designday-to-day support for individual’s learning, assessment of a human learning environment and performance, recommendation regards vocational retraining and/or further carrier etc.). The specific goal is to facilitate a broader understanding of the promise and pitfalls of these technologies and working (learning/teaching) environments in global education/development settings, with special regard to the human as subject in the system and to the collaboration of humans and technical, didactic and organizational subsystems.Описано нові й новітні технології в сфері освіти та умовах навчання, а також методи, які повинні задовольняти особистості протягом усього життя, починаючи зі шкільного віку до виходу на пенсію, на основі психофізіогічної моделі формування когнітивних здібностей. Вона охоплює такі теми, як: оцінка здібностей й індивідуальних схильностей людини (враховуючи вікові особливості школярів, молоді та дорослих), індивідуальну траєкторію навчання, адаптивні стратегії та проектування навчання, рекомендації з розробки навчальних програм, щоденну підтримку для навчання людини, оцінку навчального середовища та продуктивності людини, рекомендації щодо професійної перепідготовки та/або подальшого кар’єри). Конкретна мета полягає в тому, щоб сприяти ширшому розумінню перспектив і підводних каменів цих технологій і середовища діяльності (навчання/викладання) за умов глобальної освіти/розвитку, звертаючи особливу увагу на людину як суб'єкт в соціо-технічній системі та на співпрацю людини і техніки, дидактичні та організаційні підсистеми, а також на проблеми кібер-безпеки.Описаны новые и возникающие технологии в сфере образования и условиях обучения, а также методы, которые должны удовлетворять личности на протяжении всей жизни, начиная со школьного возраста и до выхода на пенсию, на основе психофизиогичной модели формирования когнитивных способностей. Она охватывает такие темы, как: оценка способностей и индивидуальных склонностей человека (учитывая возрастные особенности школьников, молодежи и взрослых), индивидуальную траекторию обучения, адаптивные стратегии и проектирования обучения, рекомендации по разработке учебных программ, ежедневную поддержку для обучения человека, оценку учебной среды и производительности человека, рекомендации по профессиональной переподготовке и/или дальнейшей карьеры). Конкретная цель состоит в том, чтобы способствовать более широкому пониманию перспектив и подводных камней этих технологий и среды деятельности (обучение/преподавания) в условиях глобального образования/развития, обращая особое внимание на человека как субъект в социо-технической системе и на сотрудничество человека и техники, дидактические и организационные подсистемы, а также на возникающие проблемы кибер-безопасности.
| 5. |
Lytvynova S. G. Corporate Social Networks in Education: Experience of Use [Електронний ресурс] / S. G. Lytvynova, O. Yu. Burov // Інформаційні технології в освіті. - 2017. - Вип. 4. - С. 93-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2017_4_8 Розглянуто методи, форми та питання безпеки соціальної мережі для школярів. Беручи до уваги зростаючий інтерес учнів до електронних комунікацій в електронних соціальних мережах (ЕСМ), описується їх місце в інформаційному освітньому середовищі. Зроблено класифікацію об'єктів та використання ЕСМ з метою допомоги вчителям та керівництву шкіл у навчанні учнів у корпоративній соціальній мережі. Виявлено основні компоненти корпоративних електронних соціальних мереж (КЕСМ): форми навчальної діяльності (індивідуальна, групова та колективна), форми організації навчання (тестування, дебати, дискусії, фоторепортаж, конкурс есе, віртуальний тур, веб-квест, відео-конференції), а також бази даних. Визначено конкретні аспекти використання певних форм для навчання учнів в ЕСМ залежно від типу соціальних об'єктів (повідомлення, окремі повідомлення, відеофайли, фотографії, аудіофайли, документи, коментарі та бліц-опитування). Обговорено також безпеку використання і вплив ЕСМ та КЕСМ на розвиток соціальної та культурної інтелектуальної діяльності учнів.
| 6. |
Burov O. Yu. Using the students' state indices for design of adaptive learning systems [Електронний ресурс] / O. Yu. Burov, O. P. Pinchuk, M. A. Pertsev, Y. Vasylchenko // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2018. - Т. 68, № 6. - С. 20-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2018_68_6_4
| 7. |
Pinchuk O. P. Digital transformation of learning environment: aspect of cognitive activity of students [Електронний ресурс] / O. P. Pinchuk, O. M. Sokolyuk, O. Yu. Burov, M. P. Shyshkina // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2019. - Вип. 52. - С. 22-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2019_52_4
| 8. |
Burov O. Cybersecurity and innovative digital educational environment [Електронний ресурс] / O. Burov, O. Butnik-Siversky, O. Orliuk, K. Horska // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2020. - Т. 80, № 6. - С. 414-430. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2020_80_6_25
| 9. |
Kuchyn Yu. L. The experience of designing a single information and educational environment of the university "NMU Digital" [Електронний ресурс] / Yu. L. Kuchyn, O. M. Naumenko, O. M. Vlasenko, S. H. Lytvynova, O. Yu. Burov, I. I. Kucherenko, P. V. Mykytenko // Educational Technology Quarterly. - 2022. - Vol. 2022, Iss. 1. - С. 73-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/edtq_2022_2022_1_7
| 10. |
Burov O. Extended reality in digital learning: influence, opportunities and risks’ mitigation [Електронний ресурс] / O. Burov, O. Pinchuk // Освітній вимір. - 2021. - Вип. 5. - С. 144-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2021_5_9
| 11. |
Pinchuk O. P. Digital transformation of learning environment: aspect of cognitive activity of students [Електронний ресурс] / O. P. Pinchuk, O. M. Sokolyuk, O. Yu. Burov, M. P. Shyshkina // CTE Workshop Proceedings. - 2019. - Vol. 6. - С. 90-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/CTEwp_2019_6_8
| 12. |
Burov O. Yu. Design features of the synthetic learning environment [Електронний ресурс] / O. Yu. Burov // Educational Technology Quarterly. - 2021. - Vol. 2021, Iss. 4. - С. 689-700. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/edtq_2021_2021_4_8
| 13. |
Burov O. Yu. A meta-analysis of the most influential factors of the virtual reality in education for the health and efficiency of students' activity [Електронний ресурс] / O. Yu. Burov, O. P. Pinchuk // Educational Technology Quarterly. - 2023. - Vol. 2023, Iss. 1. - С. 58-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/edtq_2023_2023_1_5
|
|
|